sobota, 13 grudnia 2014

Kocham szyć lalki



Takie mnie naszły przemyślenia, że kocham to co robię.
 Uwielbiam szyć lalki :)
Uwielbiam ten moment gdy lalka jest już gotowa, stawiam ją w jakimś centralnym miejscu
i gapię się na nią co chwilę :) i uśmiecham sama do siebie :)
Kocham to!

I przyznam, że miewam takie dni kiedy szyję, godzinami, po czym stwierdzam, że to nie tak,
że nie podoba mi się, i odkładam niedokończoną lalę, zabieram się za kolejną.
Ta lala też miała wylądować w pudełku z podpisem "kiedys dokończę"
Na szczęście po paru godzinach popatrzyłam na nią innym wzrokiem i dostrzegłam, że 
jednak będzie to ładna lala!
 
Sami oceńcie czy tak jest :)






11 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ładna Lala , nawet bym rzekła ze piękna...
    Cudowne jest to, że można robić to co się kocha....

    OdpowiedzUsuń
  2. "ładna" to nawet za mało, trochę krzywdząco. toż to cudeńko jest!! :)
    i widać, że wkładasz w swoją pracę tyle uczucia, widać i czuć, na pierwszy rzut oka.
    pozdrawiam cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna lalunia , kolorowa z cieplutką sukienką .

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna lala! Dobrze, że doczekała się na dokończenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna laleczka, podoba mi się paleta kolorów na które się zdecydowałaś:)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Laleczki przepiękne , ale jak zrobiłaś że się tak zdjęcia obracają .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, sama nie wiem skąd ten efekt kręcenia się zdjęć ;) myslałam, że blogger automatycznie to zainstalował, być może ze przez przypadek grzebiąc w szablonie html coś wpisałam i ten efekt się pojawił

      Usuń
  7. Oj będzie bardzo ładną lalą :) już jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Jest przepiękna:) Bardzo dobrze, że ją dokończyłaś. Czasami tak jest, że człowiek jest już zmęczony i nie widzi rzeczy takimi, jakie są. Za to jak odpocznie, to nie może uwierzyć, że widzi wszystko inaczej:) Najbardziej podoba mi się sukienka z chmurką. Jest boska. Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzę - Kochana - załóż okulary, bo "ładna lala" to określenie jak najbardziej nie na miejscu!!! Ta lala jest ZJAWISKOWA!!!!! Te Twoje Ślicznotki mają w sobie taki czar, że ilekroć na nie patrzę - zachwycam się na nowo, każdą mam ochotę przytulić, a najlepiej z marszu kupić żeby była moja i tylko moja! :))))
    To zimowe ubranko jest genialne, od samego oglądania - robi się ciepło. Wszystko takie puszyste, mięciutkie, kolorowe.... dogadzasz moim zmysłom :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny serdecznie Wam dziękuję za te przemiłe słowa :) To takie miłe gdy komuś podoba się to co sami stworzyliśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.